Van stress naar rust.....stap 1

Toen ik haar leerde kennen, had ze het gevoel dat ze verdronk in haar werk, in haar gezin en alle verplichtingen daarnaast. Ze was het overzicht kwijt, behoorlijk gestrest en ook in paniek.

Ze nodigt me uit in haar kantoor. Haar bureau ligt vol met papierstapels, ze schaamt zich een beetje. Kun je me helpen vraagt ze me.

We gaan aan de slag met een plan.
1. Opruimen/overzicht creëren
2. Structuur aanbrengen in agenda en mailbox
3. Wat is er mogelijk aan verbetering in de praktijk
4. Waar is tijdwinst te behalen/werk je efficiënt
5. Is er financieel nog wat te halen wat nu blijft liggen?

We beginnen bij het begin….eerst opruimen en overzicht creëren.

Na 1,5 dag hard werken zijn de papierstapels omgezet naar overzichtelijke geplande werkzaamheden. Alles heeft een plaats gekregen: opbergen, betalen, factureren, navragen aan accountant, te bellen, ideeën, enz. Haar werkplek straalt rust en ruimte uit.

Na 1,5 dag weet ze exact wat ze als eerste moet doen, waar haar prioriteiten liggen. En uit haar telefoontje van vanmorgen blijkt dat ze nu zelf weet in te grijpen als ze in paniek raakt.

De rust op haar werkplek zorgt ervoor dat ze weer energie heeft. Energie om door te pakken. Energie voor meer actie. Mooi he, dat overzicht dat voor je kan doen. Dat was de eerste stap, door naar de volgende……er is nog zoveel meer rust en ruimte te halen voor haar.

Is jouw werkplek ook een chaos? Stuur me een foto via info@organiz4u.nl en redding is onderweg.

Van stress naar rust.....stap 1

Toen ik haar leerde kennen, had ze het gevoel dat ze verdronk in haar werk, in haar gezin en alle verplichtingen daarnaast. Ze was het overzicht kwijt, behoorlijk gestrest en ook in paniek.

Ze nodigt me uit in haar kantoor. Haar bureau ligt vol met papierstapels, ze schaamt zich een beetje. Kun je me helpen vraagt ze me.

We gaan aan de slag met een plan.
1. Opruimen/overzicht creëren
2. Structuur aanbrengen in agenda en mailbox
3. Wat is er mogelijk aan verbetering in de praktijk
4. Waar is tijdwinst te behalen/werk je efficiënt
5. Is er financieel nog wat te halen wat nu blijft liggen?

We beginnen bij het begin….eerst opruimen en overzicht creëren.

Na 1,5 dag hard werken zijn de papierstapels omgezet naar overzichtelijke geplande werkzaamheden. Alles heeft een plaats gekregen: opbergen, betalen, factureren, navragen aan accountant, te bellen, ideeën, enz. Haar werkplek straalt rust en ruimte uit.

Na 1,5 dag weet ze exact wat ze als eerste moet doen, waar haar prioriteiten liggen. En uit haar telefoontje van vanmorgen blijkt dat ze nu zelf weet in te grijpen als ze in paniek raakt.

De rust op haar werkplek zorgt ervoor dat ze weer energie heeft. Energie om door te pakken. Energie voor meer actie. Mooi he, dat overzicht dat voor je kan doen. Dat was de eerste stap, door naar de volgende……er is nog zoveel meer rust en ruimte te halen voor haar.

Is jouw werkplek ook een chaos? Stuur me een foto via info@organiz4u.nl en redding is onderweg.